Vanja Andriollo pobijedila je tri karcinoma Graviolom, plesom i zdravom prehranom.

Vanja Androillo s nagradom Ponos Hrvatske
Gđa. Vanja Andriollo primila je nagradu „Ponos Hrvatske“ za samoizlječenje od čak triju karcinoma. Ona je, podsjetimo se, hrabro pobijedila karcinom bubrega koji je metastazirao početkom 2010. godine na debelo crijevo i jetru, a nakon dvije i pol godine na novim pretragama su joj otkrivene i metastaze debelog crijeva i jetre. Odbila je konvencionalno liječenje kemoterapijom i zračenjem te se sama izliječila GRAVIOLOM, prirodnim lijekom od stabla iz Amazonije. Kako otkriva, uzimala je veće količine praha lišća Graviole.

Ova superbaka iz Pule pleše salsu, skija i još će upisati Cambridge Preboljela je rak bubrega, crijeva i jetre iako je odbila kemoterapije. Obožava fejs, a uskoro izdaje knjigu o samoizliječenju. Ima četvero djece, petero unučadi i praunuke

„Ponosna sam na priznanje jer sam ga i zaslužila!", veselo je pripovijedila Vanja ispričavši svoju priču i iskustva s Graviolom.

Vanja Andriollo voli Facebook
"Živim punim plućima. Suprug mi je prije deset godina umro u zagrljaju i rekao: ‘Pleši, uživaj i živjet ćeš do 105.’. Dvije godine poslije zaljubila sam se u salsu", kaže Vanja Andriollo (75) iz Pule.

Uzima privatne sate i svaki dan pleše po nekoliko sati. Kaže da se osjeća kao da ima 23 godine. No prije četiri godine nije se sve činilo tako sjajno. Usred plesa oduzeo joj se donji dio tijela i dijagnosticirali su joj rak bubrega.

"Izvadili su mi desni bubreg. Nakon dvije i pol godine otkrili su i metastaze na debelom crijevu i jetri. Izvadili su mi 22 centimetra crijeva i dobar dio jetre. Preventivno su mi uklonili i žuč" ispričala je ova vitalna baka.

Ipak je odbila kemoterapije i zračenja te se preselila sinu u London. Izliječila se Graviolom, prirodnim lijekom stabla iz Amazone.
"Liječnici me smatraju čudom. Izdajem knjigu o samoizlječenju jer sam živi primjer da je to moguće. Treba samo vjerovati u sebe, zdravo se hraniti i uživati u svakom trenutku" priča Vanja, koja živi na relaciji Pula - London. Kaže da je ples drži na životu i da može plesati satima. Nakon što je oboljela, kaže, pronašla je sebe i odlučila živjeti bez stresa. Već više od dvije godine dana nema znakova bolesti.

"Neću stati i upisujem Cambridge, studij koji traje tri godine. Zanima me i pisanje autobiografije na engleskom. Obožavam biti na ‘fejsu’ i imam puno prijatelja s kojima se dopisujem. I skijanje mi je velika ljubav" kaže energična Vanja.

Njezin trener plesa Fabris Radin oduševljen je Vanjinim plesnim i skijaškim umijećem.

"Ove godine je grupa plesača bila na Rogli na skijanju i mnoge je posramila. Energije i volje ima više nego ja. Ona je čudo" sa smiješkom je rekao Fabris.


Vanja Andriollo i gradonačelnik Pule
Nakon uručivanja nagrade primio ju je i tadašnji gradonačelnik Pule, gosp. Boris Miletić te joj je tom prilikom izrazio zahvalnost što je ona svojom hrabrošću postala uzor mnogima te stoga što predstavlja grad Pulu na plemenit način.

Svi mi moramo biti hrabri i poput gospođe Vanje preuzeti odgovornost za svoje zdravlje! Ne možemo dopustiti drugima da odlučuju o našem zdravlju i našem životu. Upravo ta odgovornost izbacuje strah iz naših života, strah koji nam crpi energiju i onemogućuje sretan život. Svaki čovjek u sebi ima snagu za ozdravljenje. Zato, budimo odgovorni i budimo sretni.